Forum Klanu Lost Mission Strona Główna
 Home    FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Grupy    Galerie
 Rejestracja    Zaloguj
Regulamin Forum

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Klanu Lost Mission Strona Główna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fisher
Administrator
PostWysłany: Wto 17:21, 18 Lip 2006 Powrót do góry


Dołączył: 18 Lip 2006

Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Otwock

Poniżej znajdują się zasady forum , które muszę być przestrzegane przez każdego użytkownika bez wyjątków. Zasady te zostały stworzone by każdy mógł w pełni korzystać z forum.

Przed założeniem tematu:
- szukaj (użyj opcji szukania), może ktoś przed Tobą miał ten sam problem i temat już istnieje. Nie ma sensu, żeby pytać się ponownie o to samo,
- pomyśl, jaki ma być cel nowego tematu; czy nie będzie to uznane jako spam ?
- upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział,
- w temacie staraj się poinformować użytkowników o treści wiadomości,
- w treści wiadomości pisz na temat, krótko, treściwie,
- użyj odpowiedniego tytułu. Tematy typu: "" bądź "Help me plx" będą usuwane.
- wszelkie tematy i posty zawierające treści o tematyce hackingu zostaną natychmiastowo usuwane bez ostrzeżenia, a dany użytkownik otrzyma ostrzeżenie,
Pamiętaj, że w niektórych działach znajdują się przyklejone tematy z najważniejszymi informacjami. Może tam znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie.

Jakich treści w postach zawierać nie wolno:
- wulgarnego języka, przekleństw, wyzwisk i obrażania innych userów. Nie wolno również omijać auto-cenzury poprzez wstawianie kropki w srodku wyrazu bądź zamiany np. "u" na "v".
- nie wolno pisać postów, które w jakikolwiek sposób łamią polskie prawo
- nie wolno zamieszczać materiałów pornograficznych, rasistowskich czy faszystowskich
- jeśli wszystko, co masz do powiedzenia, to "gratz", "masz rację", "zgadzam się z przedmówcą", lepiej zachowaj to po prostu dla siebie. Takie posty mogą być uznane za spam i odpowiednio karane.
- unikaj pisania dwóch lub więcej postów pod rząd. Zawsze możesz zedytować swojego posta, dodając ewentualne informacje. Są możliwe wyjątki np. w przypadku np. "bumpowania" tematu.
- pisz na temat.
- sprawdź pisownię zanim wyślesz posta. Wielu użytkowników ma z tym problem. W czasie przeglądania forum, wklej treść posta do Twojego ulubionego edytora tekstowego, by uniknąć żenujących czasem błędów w pisowni. Wyjątkowo niepolskie posty będą odpowiednio traktowane.
- nie udawaj kogoś, kim nie jesteś. Podszywanie się pod Moderatora bądź Admina będzie karane.
- nie pisz na przemian DuŻyMi I mAłYmI literami. Pisownia taka utrudnia czytanie. To samo tyczy się Zaczynania Każdego Wyrazu Wielką Literą, bĄdŹ pisania polskich ogonkÓw dużymi literami oraz pisma w T4k1|\/| stylu.
- nie cytuj zdjęć. Możesz napisać post, nawiązując do rysunku, ale jeśli cytujesz kogoś, zmodyfikuj post w taki sposób, aby nie cytować zdjęć. Takie działania prowadzą do wolniejszego łądowania się strony oraz obciążenia serwerów.
- posty z nadmierną ilością emotikonek będą usuwane, a w skrajnych przypadkach ich autor upominany.
- nie używaj formatu zdjęć *.BMP. Mają one duży rozmiar i powodują niepotrzebne obciązenia serwera, jak i wolniejsze łądowanie się tematu.
- nie spamuj postami typu: "jestem pierwszy", "ściągam, zaraz dam komenta", "bana mu", "zamknąć temat". Posty tego typu będą usuwane, a ich autorzy upominani.

Panel Użytkownika:
-sygnatura to jedyne miejsce, gdzie możesz umieszczać linki referencyjne. Pamiętaj tylko, aby nie były one napisane największą czcionką, pogrubioną i w czerwonym kolorze). Największym rozmiarem dopuszczalnym w sygnaturze jest 4, aczkolwiek nie nadużywaj tego.
- nigdzie w profilu nie wolno Ci pisać, żę jesteś Adminem bądź Moderatorem,
- w sygnaturze obowiązują niektóre zasady, jak przy pisaniu postów, np. przekleństwa, obrażanie innych, treści pornograficzne, rasistowskie itd.
- jeśli Moderator stwierdzi, że Twój profil łamie którąś z zasad, może on poprosić Cię o zmianę pewnych elementów bądź zrobić to samemu. W skrajnych przypadkach może dać upomnienie,
- Niedopuszczalną rzeczą jest, byś tworzył nazwę użytkownika:
^obraźliwą
^podobną do istniejących już nazw (np. Yohny zamiast Yohnny)
^kombinacji znaków, które nie mają sensu (np. gsa8736aga)
zawierającą nadmierne ilości znaków specjalnych (np. %%%$$$ZDZICHU&&&^%%)
^staraj się nie tworzyć zbyt długiej nazwy użytkownika (np. [link widoczny dla zalogowanych])
^nicki zawierające takie wyrazy jak "ziom" (i pochodne) oraz LOL są bardzo niemile widziane
Łamanie tych zasad jest karane najczęściej banem na stałe. W wyjątkowych przypadkach Administrator może się zgodzić, by nazwa została zmieniona.

Kary:
Głowne rodzaje kar mogą być użyte, by zmusić użytkowników do przestrzegania regulaminu, a są to:
- skasowanie posta/tematu
- zamknięcie tematu
- ban na określony czas lub na stałe
Dodatkowo Moderator ma prawo do wlepienia upomnienia. Gdy dostaniesz 3 takie ostrzeżenia, Twoje konto zostanie automatycznie zbanowane. Zostaniesz o tym poinformowany, dostając prywatną wiadomość, za co dokładnie dostałeś upomnienie i od kogo.
Decyzja Moderatora jest ostateczna i może być podjęta bez informowania użytkownika.
Kara (upomnienie, ban) może być cofnięta tylko przez Moderatora, który to ją zastosował. W specjalnych przypadkach (Moderator stracił posadę bądź przez długi czas nie ma go na forum) sprawę można próbować wyjaśnić u innego Moderatora bądź Administratora. Jednakże proszę tego nie nadużywać w błahych sprawach.

Bany:
W niektórych przypadkach użytkownik może być potraktowany banem od 1 dnia do nieskończoności. W niektórych naprawdę poważnych przypadkach konto użytkownika może być skasowane.
Ban dotyczy nie konta, ale osoby. Jeśli stwierdzimy, że zbanowany user założył nowe konto, będzie ono również zbanowane. W skrajnych przypadkach uporu i trwania w głupocie, można spodziewać się bana na IP.

Pamiętaj:
Jesteś odpowiedzialny za wszystkie posty napisane z Twojego konta, niezależnie od tego, że Ciebie akurat nie było, a poty napisał Twój brat, rybka, pies czy kot. Ty za nie odpowiadasz.
Jeśli zauważysz, że ktoś łamie regulamin, zgłoś to Moderatorom po przez wysyłanie PM'a, lub opisując to w temacie "Łamanie Regulaminu", opisując krótko co złego widzisz w danym poście.
Wszystkie posty Adminów i Moderatorów są ich własną, niezależną opinią, chyba że są to posty przywołujące do porządku, określające zasady etc.

Podsumowanie:
- obsługa forum nie ponosi odpowiedzialności za istniejące treści,
- zasady mogą być zmieniane bez podawania powodu i wcześniejszego ostrzeżenia

Admin: Fisher


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Klanu Lost Mission Strona Główna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB :: phore theme by Kisioł. Bearshare