Home
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Zaloguj
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fisher Administrator
|
Wysłany:
Wto 17:21, 18 Lip 2006 |
|
|
Dołączył: 18 Lip 2006
Posty: 209 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Otwock
|
Poniżej znajdują się zasady forum , które muszę być przestrzegane przez każdego użytkownika bez wyjątków. Zasady te zostały stworzone by każdy mógł w pełni korzystać z forum.
Przed założeniem tematu:
- szukaj (użyj opcji szukania), może ktoś przed Tobą miał ten sam problem i temat już istnieje. Nie ma sensu, żeby pytać się ponownie o to samo,
- pomyśl, jaki ma być cel nowego tematu; czy nie będzie to uznane jako spam ?
- upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział,
- w temacie staraj się poinformować użytkowników o treści wiadomości,
- w treści wiadomości pisz na temat, krótko, treściwie,
- użyj odpowiedniego tytułu. Tematy typu: "" bądź "Help me plx" będą usuwane.
- wszelkie tematy i posty zawierające treści o tematyce hackingu zostaną natychmiastowo usuwane bez ostrzeżenia, a dany użytkownik otrzyma ostrzeżenie,
Pamiętaj, że w niektórych działach znajdują się przyklejone tematy z najważniejszymi informacjami. Może tam znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie.
Jakich treści w postach zawierać nie wolno:
- wulgarnego języka, przekleństw, wyzwisk i obrażania innych userów. Nie wolno również omijać auto-cenzury poprzez wstawianie kropki w srodku wyrazu bądź zamiany np. "u" na "v".
- nie wolno pisać postów, które w jakikolwiek sposób łamią polskie prawo
- nie wolno zamieszczać materiałów pornograficznych, rasistowskich czy faszystowskich
- jeśli wszystko, co masz do powiedzenia, to "gratz", "masz rację", "zgadzam się z przedmówcą", lepiej zachowaj to po prostu dla siebie. Takie posty mogą być uznane za spam i odpowiednio karane.
- unikaj pisania dwóch lub więcej postów pod rząd. Zawsze możesz zedytować swojego posta, dodając ewentualne informacje. Są możliwe wyjątki np. w przypadku np. "bumpowania" tematu.
- pisz na temat.
- sprawdź pisownię zanim wyślesz posta. Wielu użytkowników ma z tym problem. W czasie przeglądania forum, wklej treść posta do Twojego ulubionego edytora tekstowego, by uniknąć żenujących czasem błędów w pisowni. Wyjątkowo niepolskie posty będą odpowiednio traktowane.
- nie udawaj kogoś, kim nie jesteś. Podszywanie się pod Moderatora bądź Admina będzie karane.
- nie pisz na przemian DuŻyMi I mAłYmI literami. Pisownia taka utrudnia czytanie. To samo tyczy się Zaczynania Każdego Wyrazu Wielką Literą, bĄdŹ pisania polskich ogonkÓw dużymi literami oraz pisma w T4k1|\/| stylu.
- nie cytuj zdjęć. Możesz napisać post, nawiązując do rysunku, ale jeśli cytujesz kogoś, zmodyfikuj post w taki sposób, aby nie cytować zdjęć. Takie działania prowadzą do wolniejszego łądowania się strony oraz obciążenia serwerów.
- posty z nadmierną ilością emotikonek będą usuwane, a w skrajnych przypadkach ich autor upominany.
- nie używaj formatu zdjęć *.BMP. Mają one duży rozmiar i powodują niepotrzebne obciązenia serwera, jak i wolniejsze łądowanie się tematu.
- nie spamuj postami typu: "jestem pierwszy", "ściągam, zaraz dam komenta", "bana mu", "zamknąć temat". Posty tego typu będą usuwane, a ich autorzy upominani.
Panel Użytkownika:
-sygnatura to jedyne miejsce, gdzie możesz umieszczać linki referencyjne. Pamiętaj tylko, aby nie były one napisane największą czcionką, pogrubioną i w czerwonym kolorze). Największym rozmiarem dopuszczalnym w sygnaturze jest 4, aczkolwiek nie nadużywaj tego.
- nigdzie w profilu nie wolno Ci pisać, żę jesteś Adminem bądź Moderatorem,
- w sygnaturze obowiązują niektóre zasady, jak przy pisaniu postów, np. przekleństwa, obrażanie innych, treści pornograficzne, rasistowskie itd.
- jeśli Moderator stwierdzi, że Twój profil łamie którąś z zasad, może on poprosić Cię o zmianę pewnych elementów bądź zrobić to samemu. W skrajnych przypadkach może dać upomnienie,
- Niedopuszczalną rzeczą jest, byś tworzył nazwę użytkownika:
^obraźliwą
^podobną do istniejących już nazw (np. Yohny zamiast Yohnny)
^kombinacji znaków, które nie mają sensu (np. gsa8736aga)
zawierającą nadmierne ilości znaków specjalnych (np. %%%$$$ZDZICHU&&&^%%)
^staraj się nie tworzyć zbyt długiej nazwy użytkownika (np. [link widoczny dla zalogowanych])
^nicki zawierające takie wyrazy jak "ziom" (i pochodne) oraz LOL są bardzo niemile widziane
Łamanie tych zasad jest karane najczęściej banem na stałe. W wyjątkowych przypadkach Administrator może się zgodzić, by nazwa została zmieniona.
Kary:
Głowne rodzaje kar mogą być użyte, by zmusić użytkowników do przestrzegania regulaminu, a są to:
- skasowanie posta/tematu
- zamknięcie tematu
- ban na określony czas lub na stałe
Dodatkowo Moderator ma prawo do wlepienia upomnienia. Gdy dostaniesz 3 takie ostrzeżenia, Twoje konto zostanie automatycznie zbanowane. Zostaniesz o tym poinformowany, dostając prywatną wiadomość, za co dokładnie dostałeś upomnienie i od kogo.
Decyzja Moderatora jest ostateczna i może być podjęta bez informowania użytkownika.
Kara (upomnienie, ban) może być cofnięta tylko przez Moderatora, który to ją zastosował. W specjalnych przypadkach (Moderator stracił posadę bądź przez długi czas nie ma go na forum) sprawę można próbować wyjaśnić u innego Moderatora bądź Administratora. Jednakże proszę tego nie nadużywać w błahych sprawach.
Bany:
W niektórych przypadkach użytkownik może być potraktowany banem od 1 dnia do nieskończoności. W niektórych naprawdę poważnych przypadkach konto użytkownika może być skasowane.
Ban dotyczy nie konta, ale osoby. Jeśli stwierdzimy, że zbanowany user założył nowe konto, będzie ono również zbanowane. W skrajnych przypadkach uporu i trwania w głupocie, można spodziewać się bana na IP.
Pamiętaj:
Jesteś odpowiedzialny za wszystkie posty napisane z Twojego konta, niezależnie od tego, że Ciebie akurat nie było, a poty napisał Twój brat, rybka, pies czy kot. Ty za nie odpowiadasz.
Jeśli zauważysz, że ktoś łamie regulamin, zgłoś to Moderatorom po przez wysyłanie PM'a, lub opisując to w temacie "Łamanie Regulaminu", opisując krótko co złego widzisz w danym poście.
Wszystkie posty Adminów i Moderatorów są ich własną, niezależną opinią, chyba że są to posty przywołujące do porządku, określające zasady etc.
Podsumowanie:
- obsługa forum nie ponosi odpowiedzialności za istniejące treści,
- zasady mogą być zmieniane bez podawania powodu i wcześniejszego ostrzeżenia
Admin: Fisher
Post został pochwalony 0 razy |
|
 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|
|